Add to Wishlist

Γλώσσες Προγραμματισμού

Διάρκεια: 10 ώρες / ενότητα
Επίπεδο: Beginner

Ακολουθήστε μας

Python_java-futureplus

Οι γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούνται για να διευκολύνουν την οργάνωση και διαχείριση πληροφοριών, αλλά και για την ακριβή διατύπωση αλγορίθμων. Κάθε γλώσσα προγραμματισμού έχει το δικό της σύνολο τυπικών προδιαγραφών (ή κανόνων) που αφορούν το συντακτικό, το λεξιλόγιο και το νόημα της.

Προγραμματισμός –  “Το σύνολο των διαδικασιών σύνταξης ενός υπολογιστικού προγράμματος για την πραγματοποίηση εργασιών ή για την επίλυση ενός δεδομένου προβλήματος.

Εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμού

Δημιουργήθηκε από έναν Ολλανδό προγραμματιστή με στόχο τη δημιουργία μιας απλής και μινιμαλιστικής γλώσσας προγραμματισμού. Είναι δημοφιλής μεταξύ των προγραμματιστών καθώς είναι μια κορυφαία γλώσσα για την ανάπτυξη software και web. Το ενσωματωμένο περιβάλλον δοκιμής, επιτρέπει να εντοπίσετε ένα πρόβλημα και να το διορθώσετε σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python.

  • Εισαγωγή στην Python. Διαφορές – ιδιαιτερότητες σε σχέση με λοιπές γλώσσες προγραμματισμού.
  • Χρήση του περιβάλλοντος ανάπτυξης εφαρμογών (IDE).
  • Σχόλια και εκτύπωση. Το πρώτο μας πρόγραμμα σε python.
  • Ανάθεση τιμών σε μεταβλητές.
  • Τύποι δεδομένων: αριθμητικής τιμές και συμβολοσειρές.
  • Πράξεις μεταξύ αριθμών.
  • Εισαγωγή δεδομένων. Αλλαγή τύπου δεδομένων.
  • Λογικές μεταβλητές
  • Λογικές πράξεις
  • Εκτέλεση προγράμματος Python

Έλεγχος ροής

  • Δομή ελέγχου if-else
  • Ένθετη μορφή δομής ελέγχου if-else
  • Βρόχος επανάληψης for
  • Βρόχος επανάληψης while
  • Δήλωση break
  • Δήλωση with

Βασικές αριθμητικές λειτουργίες

  • Βασικές πράξεις
  • Ύψωση σε δύναμη
  • Αριθμοί κινητής υποδιαστολής
  • Μιγαδικοί αριθμοί

Συναρτήσεις

  • Ορισμός και κλήση συνάρτησης
  • Επιστροφή αποτελέσματος
  • Πέρασμα παραμέτρων με τιμή και με αναφορά
  • Συναρτήσεις και διαδικασίες
  • Προεπιλεγμένα ορίσματα
  • Εμβέλεια μεταβλητών
  • Συμβολοσειρές τεκμηρίωσης (doc strings)

Διαχείριση αρχείων

  • Άνοιγμα και κλείσιμο αρχείου
  • Λειτουργίες εγγραφής
  • Λειτουργίες ανάγνωσης
  • Λειτουργίες επανάληψης σε αρχείο

Αλφαριθμητικά

  • Βασικά στοιχεία αλφαριθμητικών
  • Μορφοποίηση αλφαριθμητικού
  • Βασικές συναρτήσεις αλφαριθμητικών

Αναπτύχθηκε το 2000 και είναι μια δημοφιλής γλώσσα που βοηθά στην κατασκευή ισχυρού κώδικα cross-platform που λειτουργεί σε πολλαπλά λειτουργικά συστήματα, όπως Mac, Linux, Windows και Android. Γνωστά blockchain projects είναι το Stratis και το NEO που αν και γράφτηκε σε αυτή τη  γλώσσα προγραμματισμού υποστηρίζει κι άλλες γλώσσες όπως Java, Python και Javascript.

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

Εισαγωγή στον προγραμματισμό με C.

  • Τύποι δεδομένων.
  • Μεταβλητές & Ανάθεση τιμών.
  • Είσοδος και έξοδος προγράμματος.
  • Εκφράσεις και Τελεστές.
  • Το πρώτο μας πρόγραμμα σε C. Οι συναρτήσεις printf(), scanf()
  • Λογικές μεταβλητές.
  • Λογικές συνθήκες.
  • Λογικές πράξεις.

Έλεγχος ροής προγράμματος.

  • Απλή εντολή ελέγχου.
  • Πολλαπλή επιλογή.
  • Η έννοια της συνάρτησης
  • Ορισμός, δήλωση και κλήση συνάρτησης.
  • Εμβέλεια μεταβλητών.
  • Επαναληπτικές δομές
  • Εντολή break
  • Εντολή continue

Εισαγωγή στα αλφαριθμητικά

  • Τύπος δεδομένων char (χαρακτήρες)
  • Αλφαριθμητικά
  • Βασικές συναρτήσεις αλφαριθμητικών

Πίνακες

  • Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά πινάκων.
  • Βασικές λειτουργίες (δήλωση, ορισμός, ανάγνωση, εκτύπωση στοιχείων, αναθέσεις τιμών) επί των πινάκων.
  • Μονοδιάστατοι πίνακες.
  • Δισδιάστατοι πίνακες
  • Πολυδιάστατοι πίνακες
  • Απόδοση αρχικών τιμών σε πίνακες
  • Αναζήτηση με πίνακες

Εισαγωγή στη C++ και στην τεχνολογία αντικειμένων

  • Έννοια της κλάσης σε C++
  • Ορισμός κλάσης με συνάρτηση μέλους σε C++
  • Έννοια του αντικειμένου
  • Αρχικοποίηση αντικειμένων με μεθόδους κατασκευής (constructors)
  • Μέθοδοι καταστροφής (destructors)

Η C# είναι μια ιδιαίτερα γνωστή γλώσσα στους προγραμματιστές παιχνιδιών. Ανεπτυγμένη από την Microsoft για το λογισμικό .Net Framework. Πρόκειται για μια αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού, η οποία παρέχει άμεση πρόσβαση σε τεράστιες βιβλιοθήκες κλάσεων του .Net Framework αλλά και ασφάλεια των τύπων της. Το game development θα έλεγε κανείς είναι συνώνυμο με την C#, καθώς οι περισσότεροι προγραμματιστές παιχνιδιών εργάζονται πάνω σε αυτή.

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Θεωρητικό υπόβαθρο, το .ΝΕΤ Framework, η γλώσσα προγραμματισμού C#.
  • Tο συντακτικό της C#, τύποι δεδομένων, τελεστές, μεταβλητές, έλεγχος ροής προγράμματος.
  • Κλάσεις και αντικείμενα, πεδία και μέθοδοι.
  • Κληρονομικότητα, Πολυμορφισμός, Assemblies και Namespaces, Ενθυλάκωση.
  • Abstract Classes, Partial Classes, Nested Classes, Interfaces, Structs, Enums, Operator Overloading.
  • Πίνακες, Generics & Collections.
  • Files, Streams, IO, Serialization.
  • Delegates, Events, Windows Forms, Windows Presentation Foundation.
  • Threads και Task Parallel Library.
  • Networking & WCF.
  • ADO.NET και LINQ.

H Java ξεκίνησε το 1995 και σήμερα είναι αισίως στις τρεις πρώτες γλώσσες προγραμματισμού. Χρησιμοποιείται κυρίως για τον σχεδιασμό websites. Είναι μια αγαπητή γλώσσα ανάμεσα στους προγραμματιστές, καθώς μπορεί να τρέξει σε οποιαδήποτε μορφή υπολογιστή με απλή εγκατάσταση του Java Runtime Environment (JRE).

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

1.Εισαγωγή στη Java

  • Στοιχεία Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
  • Γνωριμία με τη Γλώσσα Java

2. Βασικά Στοιχεία και Δομές της Γλώσσας Java

  • Αντικείμενα και Κλάσεις
  • Δομές Ελέγχου
  • Βασικές Δομές Δεδομένων
  • Σύνθετες Δομές Δεδομένων

3. Προχωρημένες Έννοιες

  • Αναδρομή
  • Ρεύματα, Αρχεία και Δικτύωση
  • Νήματα Εκτέλεσης και Πολυεπεξεργασία
  • Δουλεύοντας με Βάσεις Δεδομένων

Κόστος: 70€

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review